Інтеграція продуктів Дані й налаштування Universal Analytics, які Ви переглядали або використовували через інтеграцію з продуктами для рекламодавців, видавців тощо, стануть недоступними, коли роботу сервісів буде припинено. Нижче наведено приклади. - Буде припинено відстеження нових конверсій для цілей і трансакцій електронної комерції Universal Analytics (зокрема у зв’язаних облікових записах рекламодавців). Якщо такі конверсії використовуються разом з інтелектуальним призначенням ставок, це може вплинути на ефективність відповідних рекламних кампаній.
- Списки аудиторій Universal Analytics буде закрито, через що охоплення й ефективність рекламних кампаній може знизитися.
- Відхилятимуться запити до API, пов’язані з ресурсами Universal Analytics (зокрема запити на видалення даних Universal Analytics через User Deletion API). Крім того, дані Universal Analytics не відображатимуться в інструментах, які працюють на основі API (як-от Looker Studio).
- Надіслати запит на експорт і заповнення історичних даних із ресурсів Universal Analytics 360 у BigQuery можна лише до 30 червня 2024 року (включно). Усі експортовані дані будуть доступні в BigQuery й після цієї дати.
- Буде видалено проекти атрибуції, які були доступні в межах бета-версії відповідної функції в Google Analytics.
|